بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا چگونه آن را درمان

سلام، من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و دکتر به من گفت که بیماری من با طولانی از لحاظ فشار خون بالا ایجاد می شود و هیچ راه خیط و پیت کردن آن را حل کند وجود دارد. بنابراین می تواند به شما به من بگویید من چه باید بکنم؟ چگونه می توانم آن را درمان کنیم؟
در واقع، در گذشته هیچ درمانی خوبی برای بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا (که آن هم به عنوان نفروپاتی فشار خون شناخته می شود) وجود دارد، اما در حال حاضر با درمان به موقع شما می توانید فرصتی برای با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی است.
چگونه برای درمان بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا؟
اگر می خواهید برای درمان این نوع از بیماری، در ابتدا شما باید به کنترل فشار خون بالا است. بر اساس این مرحله شما می توانید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه، که بدان معنی است که شما باید از پیشرفت این بیماری به تاخیر را، حتی آن را معکوس می باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی می تواند تاخیر بیمار کمک به پیشرفت این بیماری و یا آن را معکوس می باشد. این چهار کارکرد اصلی آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. با این چهار تابع، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. اما آن را تا به یک نقطه ضعف است که می تواند بافت کلیه نکروز تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید آن را زودتر کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با پزشکان ما در واتساپ / وایبر چت و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: